четвер, 16 квітня 2020 р.

Майстер - клас для вихователів "В здоровому тілі - здоровий дух"


Майстер - клас для вихователів « У здоровому тілі здоровий дух»
     Мета: Підвищувати рівень поінформованості педагогів про здоровий спосіб життя, можливості особистісного впливу на формування позитивної мотивації у дітей щодо збереження і зміцнення здоров’я. Стимулювати зусилля для успішного розв’язання оздоровчих завдань. Удосконалювати фахову майстерність педагогів, активізувати їхній творчий потенціал, розвивати креативне мислення.
Хід майстер – класу
Ведучий: Колись у давні часи,коли народжувалась дитина,бажали їй бути міцною і здоровою,як дубочок. Здоров’я – це головний чинник у житті людини. Тому у нас так часто при зустрічі говорять « Здоровенькі були», « На добре здоров’я» . Цим самим ми виражаємо почуття поваги до людини, бажаємо найціннішого,що є у нас – здоров’я і показуємо ,що ми доброзичливі виховані люди.
   У народі говорять, що коли народжується людина,на небі з’являється нова зірочка. Ось і ми сьогодні «На вечірньому небі» розмістимо зірочки,на яких ви висловите свої міркування з приводу того, що таке здоров’я.
Варіанти відповідей: « Здоров’я – безцінний дар.», « Про здоров’я дбаєм – себе не забуваєм»,         « Роби зарядку кожен день, будеш міцним як пень».
( Поділ вихователів на дві команди : Вітамінчики та Здоровятка).
Ведучий: Чимало прислів’їв  та приказок про здоров’я склав український народ.
ГРА « Два півні» Як треба дбати про своє здоров’я.
(Ведучий Називає початок прислів’я ,учасники – кінцівку)
-         Здоров’я дорожче за золото.
-         Здоров’я ні за які  гроші не купиш.
-         Здоров’ю ціни не має.
-         Хто хвороби шукає,той завжди їх має.
Ведучий:  Український народ завжди дбав про своє здоров’я. Повчально і іноді з гумором говорив про це у казках,прислів’ях , приказках, загадках,віршах.
« Ой болить у мене зуб,
Бо не хоче їсти суп,
Хоче м еду,хоче грушку.
Хоче теплую пампушку,
А як ще дасте сметани –
Враз боліти перестане»
   Давайте пригадаємо українські народні казки,у яких переказано перемогу  і силу здоров’я, над хитрістю, підступністю.

Турнір : « Казка-вигадка, а в ній – повчання, добрим людям побажання.»
Перемагає той хто назве більшу кількість казок. ( «Як пальчики губитися перестали….,» «Чого горлечко болить…» « Казка про дівчинку Марійку, та бабусю Гігієну…»….та інші….
Завдання вихователів  розумове навантаження чергувати з фізичними вправами. Пропоную учасникам придумати цікаві вправи для руханки.
А) Придумати і показати цікаву  фізкультхвилинку.
Б) Виконати вправу « Рух навпаки».
В) Зобразити тілом геометричну фігуру.
Психогімнастика
(сидячи на подушечках проводиться під музичний супровід релакс ,вдихаючи  пари з аромо-лампи).
Ведучий: Здоров’я і труд поряд ідуть! У процесі праці людина зміцнює своє здоров’я,стає сильною,витривалою.
Рухлива гра « Хто швидше перенесе воду у відерці.»
Ведучий: Рухливі ігри завжди приносять нам сміх, радість, веселий настрій. Хвилинка сміху впливає на роботу головного мозку. Отже пограємо у веселу гру « Футбол у чоботях- скороходах».
Гра « Футбол у чоботях - скороходах.»
Ведучий: (У гравців на ногах взуті чоботи великого розміру,при цьому гравці забивають м’яч у ворота іншої команди.)
Гра « Добре чи погано»
(Назвати ,що впливає добре,а що погано на здоров’я людини.)
Конкурс « Хочеш їсти калачі - не сиди на печі»
(Пропоную назвати якомога більше страв,корисних для здоров’я).
Практична робота: «Приготуй корисну їжу.»
Ведучий: Вам треба приготувати оздоровчі салати з фруктів,овочів та інших продуктів,дати приготовленій страві оригінальну назву,та переконати присутніх у тому , що ваша страва справді дуже смачна та корисна.
(Кожна команда готує салати.)
Виготовлення « Пам’ятки здоров’я»
-         Сонце нам – друг,а ми всі – друзі сонця.
-         Хочеш бути здоровим - подружися з фізкультурою,чистим повітрям,здоровою їжею.
-         Здоров’я - не тільки фізична сила,а й душевна рівновага.
-         Вчися правильно дихати – діафрагмально , спокійно, неглибоко,рівномірно.
-         Пам’ятай: Здоров’я – не все, але все без здоров’я – ніщо!
Ведучий: Пам’ятайте : найбільша роль у збереженні здоров’я дітей належить батькам. У здорових батьків – здорові діти. Отже,будьте прикладом  здорового способу життя для своїх дітей і самі будьте здоровими.



Немає коментарів:

Дописати коментар